به نام خدا

                       

اطلاعیه ثبت نام در فلوشیپ نمایشگاه کتاب فرانکفورت

درحوزه ی نشر،ترجمه وتصویرگری اکثرنمایشگاههای بین المللی کتاب برنامه هایی معروف به فلوشیپ(fellowship) برای حمایت ازحضورناشران ،مترجمان وتصویرگران خارجی ترتیب می دهند تا ازاین طریق هم امکان شرکت عوامل مختلف نشر ،که توانایی مالی کافی برای حضوردررویدادهای بین المللی نشر ندارند، فراهم آید وهم ایجاد انگیزه وترغیبی باشد برای دیگر فعالان موثردرتوسعه بازارنشربین الملل برای حضور بیشتر در رویدادهای بین المللی نشر.

نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، به عنوان مهمترین نمایشگاه بین المللی  کتاب جهان، یکی ازرویدادهای بین المللی نشراست که دردودهه ی اخیر با استفاده ازبرنامه فلوشیپ خودسالانه ۱۵ تا ۲۰ ناشر، آژانس ادبی و مسولین کپی رایت موسسات انتشاراتی ازسراسرجهان حمایت می کند تا بتوانند با هزینه نمایشگاه درنمایشگاه فرانکفورت حضوریابند وتلاش می کند درقالب برنامه ریزی فعالیت هایی هم بازاروظرفیتهای نشرکشورآلمان را به آنها معرفی کند وهم نحوه ی ورود وفعالیت موثردر بازارهای بین المللی نشررا آموزش دهد. این فلوشیپ از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از ۴۰۰ متقاضی از بیش از ۶۰ کشور توانسته اند از این فلوشیپ استفاده کنند .

شرایط تقاضا

حداقل ۳ سال تجربه کاری موفق درحوزه نشر

تسلط به زبان انگلیسی

داشتن کمتر از ۵۰ سال (البته محدودیت سنی ندارد ولی اولویت با متقاضیان بین ۳۰ تا ۴۰ ساله است)

مدارک لازم

فرم تقاضای ثبت نام

سه توصیه نامه ازناشران معتبرخارجی

معرفی نامه ازناشر(برای مسؤلین کپی رایت موسسات انتشارات)

آژانس ادبی و ترجمه پل با سابقه بیش از ۲۰ بار  حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آمادگی دارد با ارایه خدمات زیر با متقاضیان محترم ایرانی همکاری نماید.

-ثبت نام

-تهیه کاتالوگ برای آثار متقاضی به زبان انگلیسی

-تنظیم قرار ملاقات با ناشران خارجی در محل نمایشگاه

-مشاوره و همکاری در امور ویزا و تورینگ

 

آژانس ادبی و ترجمه پل

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.